Sider

01.04.2009

010409





Photos: ladybird
Vårfølelsen overvelmet meg i dag og det resulterte i farger. Herlige farger! Siden det blir en smule søtt kombinerer jeg det skinnjakke og bikerboots.
Skjørt fra BikBok
Strømper fra H&M
Tskjorte fra Bershka
Armbånd fra Mango, Ebay og Bianco Gear.
Hårbøyle fra Forever21
---------------------------------------------------
Skirt from BikBok, stockings from H&M, Tshirt from Bershka. I got my bracelets at Mango, Ebay and Bianco. The headband are Forever 21. Since this is a bit too cute I'll mix it up with bikerboots and a leather jacket.

16 kommentarer :

StianK sa...

Kjempesøtt skjørt!!:)

Mette sa...

Så fint det skjørtet var. Her snør det igjen, så ingen blomstrete skjørt på meg i dag :/

Tulipe Noir sa...

Så utrolig flott!! Klapper nærmest i hendene her jeg. Skjørtet og HÅRBØYLEN var helt topp sammen! Hårbøylen er den ny?

Katrine sa...

WOW! Sinnsykt kult skjørt! er det lov å herme? ;)

Sara sa...

Herlig outfit og herlige farger :)

Marte sa...

Herlig skjørt :)

momoiro-chan sa...

Så vårlig og herlig :)

angeli.blogg.no sa...

Så fint og vårlig antrekk:)

ingunn sa...

kjempefint outfit! elsker skjørtet og hårpynten

Liss sa...

Kjempesøtt skjørt, ja! Og den hårbøyla var å utrolig søt! Tipper det ble kjempekult med bikerboots og skinnjakke til! :)

Stina sa...

Flott og vårlig skjørt!

Ladybird sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer. Skjørtet ble plukket opp på vei hjem fra trening samme morgen, svett og sliten falt jeg for dette i vinduet til BikBok. Gikk sporenstreks inn og der hang det igjen et skjørt. I min størrelse. Jippi! Falt pladask for fargene, herlige. Og ja, det er lov å herme..men du må nok lete litt, har ikke sett det i noen BikBok butikker etterpå. Tror det forsvant rimelig fort.

Hårbøylen er kjøpt på Forever 21 og er vel cirka to måneder gammel :)

Liss sa...

Da var det jo bare rett og slett ment for deg!! Er så utrolig kult når man virkelig vil ha noe, og det er bare et eksemplar igjen i akkurat den str. man vil ha!! Det er lykkefølelse det! :D

Ladybird sa...

Liss: Er det ikke herlig, at innimellom så er ting bare ment to be ;)

Morten sa...

Herlig skjørt... Tror jeg ska ha til min flicke:-)

Morten / http://www.billigvoks.dk/

Ladybird sa...

Morten: det spørs om det er for sent å få tak i det,men lykke til! og takk ;)