Sider

20.10.2007

Ny favoritt






Photos: Clean sine hjemmesider
Det begynner å bli en stund siden Clean serien kom til Norge. Jeg husker enda forventningene til denne serien som man kunne lese om overalt. Jeg har så lenge jeg kan huske lett etter en parfyme til hverdagsbruk som lukter nydusjet, eller noe lignende mange tøymyknere. Lukten av nyvaskede klær er fantastisk, spesielt hvis du har brukt blå softlan. Nydelig. Så frustrasjonen over at det ikke finnes noen parfymer som kan gjøre hverdagen litt friskere har vært stor. Jeg trodde Clean skulle være løsningen. Det har de ikke vært. Inntil nå som de har fått to nye lukter i sortimentet sitt. Clean Shower Fresh ble raskt min favoritt. Friskere får det nesten ikke blitt. Herlig!

2 kommentarer :

Anonym sa...

Denne jeg snakket om, som var så good :) Har du testet om lukten sitter lenge på?

nuss fra hu i uranienborgveien :O*

Ladybird sa...

Hi hi hi...tenkte meg det var den tenker du, for jeg hadde jo prøvd den noen dager før du nevnte den. Den sitter faktisk ganske lenge, jeg har gått med den i hele dag og lukter fortsat like friskt ;) smask