Sider

12.12.2011

Edward Bess

 Afterglow, Intimate og Love Affair


Photos: ladybird
På lørdag var jeg jo innom Parfumerie og fikk lagt make up av Pauline. Hun brukte en del Edward Bess produkter på meg og jeg falt pladask for merket. Disse tre herlighetene ble med meg hjem.

Compact Rouge i #02 Love Affair
En kremet blush i en frisk rosafarge, som kan brukes både på kinn og lepper. Jeg elsker det naturlige resultatet en kremrouge gir, man får en frisk farge og en naturlig glød i huden. man ser rett og slett sunn og frisk ut.

All Over Seduction i Afterglow
Kremete highlighter i en gylden farge som tilfører instant solskinn til ansiktet. Jeg bruker den på kinnbein, under øyenbrynet, i øyekroken, på amorbuen og på kragebeina. Denne kommer til å bli en storfavoritt siden den har en helt nydelig gylden farge. de fleste highlightere kan bli litt for hvite.

Ultra Luminous Eyeshadow i Intimate
Fantastiske øyeskygger i en superdigg konsistens som er enkel å legge pent. Jeg valgte en nøytral brunfarge som kan brukes både til hverdags og til fest. Jeg tror nesten jeg må skaffe meg noen flere farger, da de var så enkle å legge og hadde en utrolig fin finish. 

Jeg kjente ikke til Edward Bess før jeg ble introdusert for merket hos Parfumerie. Jeg ble tiltrukket av den utrolig behagelige og naturlige fargepaletten i produktene, det var rett og slett de perfekte produktene for et naturlig fresht utseende. Etter å ha blitt litt bedre kjent med Edward bess gjennom noen videoer på youtube, så tror jeg jammen meg at vi kan bli riktig så gode venner! En ny favoritt i sminkepungen.

You might remember that I got my make up done by Pauline saturday? She loves the natural look, and so do I. And we are not the only ones. Edward Bess is the man behind the brand Edward Bess (dahhhh...) and he is all about the natural look. That is why I immediately fell in love with his products. I ended up with these three, and I guess there will be some more...

Compact Rouge in #02 Love Affair
Creamy blush in a perfect pink. A good cream blusher is easy to apply and leaves a healthy glow to the skin. This one is pretty perfect! I love that healthy glow, makes me feel superfresh.

All Over Seduction i Afterglow
Smooth highlighter in a fresh golden color that leaves the skin luminous and creates a radiant complexion. I use it anywhere I wanna add some instant sunshine, like my cheekbones, under my eyebrows and right above my lips.

Ultra Luminous Eyeshadow i Intimate
Velvety eyeshadow that depth and dimension. i love the soft finish and the natural colors. I'm surprised how easy it applies. I think i need to get myself more colors of this one!

2 kommentarer :

Tulipe Noir sa...

Åh! Nå frister du meg! Jeg fikk lyst på alt. Kjære tid så fine farger.

Ladybird sa...

Tulipe Noir: Fargene er helt fantastiske! det er farger man kan bruke til enhver anledning, og det er så enkle å legge! jeg har brukt alle tre produktene hver eneste dag siden jeg kjøpte de. Storfavoritter!