Sider

26.11.2012

Julegavetips til venninner og søstre


Jeg er en sucker for hverdagsluksus og elsker deilige duftlys, lyxige håndsåper og annet snadder som gjør hverdagen litt deiligere. Her er et knippe julegavetips til en venninne eller søster, alle under 500,-

1. Abonnement på favorittbladene. Gå inn på hvert enkelt blads hjemmeside eller besøk denne siden. 2. Deilige duftlys - jeg får aldri nok! Dette Voluspalyset dufter deilig av fersken. kan kjøper i diverse interiørbutikker og i diverse nettbutikker. 3. Chubbysticks lipgloss fra Clinique - kommer i mange superfreshe farger. 4. Deilige håndsåper fra Savon de Marseille. Kan blant annet kjøpes her. 5. Sparebøsse formet som hodeskalle. Selges blant annet på Bolina. 6. Kjempefine vaser fra Kremmerhuset. Jeg skal garantert ha noen av disse selv!

5 kommentarer :

Luisa sa...

Jeg er en sucker selv for Voluspa og såpene fra Savon de Merseille

Nanne sa...

Tenkte faktisk å kjøpe et Voluspalys i julegave til meg selv, jeg:)

Ladybird sa...

Luisa: det er ejg og, så jeg tror kanskje jeg kjøper noen gaver til meg selv ;)

Nanne: det tenker jeg og gjøre og ;)

Simone sa...

Nummer 2 og 4 er allerede på plass i heimen og nummer 5 står høyt på ønskelista. Lik smak altså ;-)

Ladybird sa...

Simone: ha ha ha...noen har veldig lik smak ja ;)