Sider

14.01.2014

Eyes by ToGoSpa

Photos: ladybird
Har det vært en røff start på uken? Trøtt og sliten? Da kan dette være redningen for et trøtt tryne - Eyea by ToGoSpa. Små geleaktigeputer med pleiende og oppfriskende ingredienser til å legge under øyet et kvarters tid. Legg de i kjøleskapet før du bruker de for en ekstra deilig effekt!

De kommer i pakker på tre, og jeg har nå brukt opp alle - de er jo så digge! Man føler seg mer våken, piggere og mindre trøtt i trynet med en gang. Nå har jeg sjelden problemer med poser under øynene, men du skal ikke se bort fra at de hjelper godt mot det, for huden føles både strammere og friskere etter bruk! Supre dagen derpå, på en røff mandag, på flyreise eller når du trenger en oppkvikker. 

5 kommentarer :

Linn sa...

Bra tips så takk :)

Camilla sa...

Supert tips!
Hvor har du kjøpt de?

Ladybird sa...

Camilla: Vi vurderer å ta de inn der jeg jobber, så jeg har fått noen testere. De er supergode, så jeg tror vi velger å ta de inn! Ellers kan du sende en mail til Nor Cosmetic og høre hvem som forhandler disse! :-)

Camilla sa...

Så bra! Da må du legge ut på instagram hvis dere velger ta de inn. :)

Ladybird sa...

Camilla: Det skal jeg prøve å huske :-)