Sider

04.04.2014

Chubby Stick #09 Heaping Hazelnut

Photos: ladybird
Chubby Sticks er en gjenganger hos meg. Jeg har de ihvertfall i fem ulike farger. Fortrekker de variantene som heter Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm (puh!), den har nemlig litt lettere og mer transparent farge enn den som har intense i navnet. 
Dette er den nyeste fargen i samlingen - 09 Heaping Hazelnut. En rosabrun lys farge, en nude-aktig farge som ikke blir alt for blek. Jeg ser ofte helt utvasket ut med lyse nude nyanser, så da er denne et supert alternativ. 
Chubby Sticks er enkle å påføre og behagelige på leppene. Er du som meg, og stort sett trenger godt med fukt, så må du nok bruke et litt mer fuktgivende produkt i tillegg, men det funker det!

4 kommentarer :

Nanne sa...

Elsker min Chubbystick :) Har bare èn foreløpig, men takk for tips om farge, høres nydelig ut!

Ladybird sa...

Nanne: Dette er en perfekt nudefarge for de som liker nude som ikke er for lys ;-)

MaritBE sa...

Den hørtes virkelig perfekt ut :-) Tusen takk for tipset :-) Har en chubby stick i rosa, og syns den er utrolig fin :-)

Ladybird sa...

MaritBE: jeg er ganske så sikker på at du vil elske denne fargen! :-)