Sider

01.03.2015

Et litt mer naturlig resultat - fargede dagkremer

Photos: ladybird
Før foretrakk jeg foundations på vintertid og mindre dekkende valg resten av året, men nå går jeg for sistnevnte stort sett året rundt. Om det er en farget dagkrem, en lett foundation, en BB-krem eller en CC-krem har egentlig ikke så mye å si, men den må være lett å legge og ha en naturlig glødende finish. Da vi var i New York i fjor så plukket jeg med meg Laura Mercier sin ikoniske Tinted Moisturizer, og den har vært en kjær favoritt siden! Siden denne tuben nå synger på siste verset så plukket jeg med meg en gammel favoritt fra Bobbi Brown da jeg var innom Steen&Strøm her om dagen. 

Begge to er veldig lette, de jevner ut huden uten å være altfor dekkende og de gir et veldig naturlig og fint resultat. Vel verdt å teste ut hvis du er ute etter et lettere alternativ til foundations! 

Laura Mercier kan du blant annet få tak i hos Heaven Scent og Gimle Parfymeri, og Bobbi Brown kan du få fatt i på Steen&Strøm.

6 kommentarer :

Anonym sa...

Jeg er glad i Origins sin:)
Camilla

Ingebjørg sa...

Jeg har to favoritter for tiden - i kategorien tinted moisturizer har jeg BareMinerals sin Complexion Rescue (tror ikke den er lansert i Norge enda, jeg kjøpte i USA. Den likner en del på Laura Mercier sin tinted moisturizer synes jeg, bare med bittelitt mer dekkevne og litt mer fuktighetsgivende. Den andre er en foundation - Dior sin nye Nude Air...supertynn, superlett, og den basen jeg har som er mest usynlig på huden samtidig som den jevner veldig fint ut (og føles som ingenting). Den er en storfavoritt på "no-makeup"-dager :-)

Ladybird sa...

Anonym: Tenker du på den i hvit tube med oransje kork? Jeg liker veldig godt gløden den gir, men den gir meg dessverre uren hud over tid :-(

Ladybird sa...

Ingebjørg: Tusen takk for to spennende tips som jeg må ta en nærmere titt på! :-)

Anonym sa...

Ja, det er den jeg tenker på. Det med uren hud skal jeg jammen ha i bakhodet. :)Camilla

Ladybird sa...

Camilla: Ja vær litt obs på det hvis du plutselig får urenheter ;-)