Sider

18.12.2015

En liten magasinkiosk på iPaden

Annonse
Photos: ladybird
Jeg har nevnt den flere ganger før, men jeg gjør det igjen. Nettopp fordi jeg synes den er så genail - magasinappen Flipp! Over 50 magasiner i ulike kategorier samlet i en app. Nå om dagen så har jeg ikke så mye tid til å sette meg ned og lese et magasin fra start til slutt, men jeg setter nok desto større pris på de minuttene jeg kan sette meg ned med en kaffekopp og iPaden og bla meg gjennom noen sider på Flipp. Jeg merker også at jeg bruker magasinene i appen litt mer til inspirasjon, interiørmagasinene ble tittet gjennom før jeg skulle pakke inn årets julegaver, matmagasinene sjekkes ut for gode mattips når helgen nærmer seg og motemagasinene er deilige når man bare skal koble ut litt. Jeg skulle ønske denne appen hadde vært tilgjengelig når jeg bodde i Spania, hadde vært helt genialt med norske magasiner samlet et sted! Så et lite gavetips til venninnen studerer utenlands eller bestemor som bor på solkysten!

Lyst til å vite mer, klikk deg inn på Flipp annonsen som ligger i margen på høyre side litt lenger ned på bloggen.

For my International Readers
I've mentioned this app earlier, and I'll keep doing it. Cause it's genius for us magazinejunkies! An app that give you access to over 50 Norwegian magazines in one place. The app is called Flipp and if you understand Norwegian and are interested, you can check it out on the right side on the blog - there you will find a clickable ad.

Ingen kommentarer :