Sider

06.12.2006

Første dag i ny jobb



Idag har jeg hatt min første dag i ny jobb, eller ny og ny. Har jobbet for denne butikken før, flere steder, men ikke her i Oslo. Jobber bare litt ekstra her etter behov. Det blir en del tråkking og ståing i slike butikkjobber så da er gode sko et must. Og da var det frem med gromskoen min fra Bianco. Ellers valgte jeg enkle og behagelige klær, skinny jeans fra Loveli, singlet og en oversized genser fra H&M. Og pashmina i halsen. Blir aldri lei pashmina.skjerfene mine jeg uansett hva som blir sagt om de, de er myke og behagelige og kan knytes på mange ulike måter...

4 kommentarer :

Caroline sa...

Nesten litt nysgjerrig på hvor du jobber nå... Hehe. Føler det er i Bogstadvn. Men fin var du! :)

Ladybird sa...

He he he...du er nok ikke så borte skjønner du! Denne jobben er faktisk i bogstadveien,men den andre er nedi sentrum..he he he skal nok ikke se bort fra at du har vært innom begge steder! ;o)

Anonym sa...

Fy fader de skoa var jammen knall! Jeg skal på Bianco snarest... ;-) Kosta de mye?

Ladybird sa...

De kostet 700,- men så er de helskinn og sålen er veldig god. I like them, alot!!! :o)