Sider

12.12.2006

Kveldskos


Stearinlys i hele rommet, noe godt å drikke...Innekveld er kos!

4 kommentarer :

Anonym sa...

Er det hjemme hos deg? Det så helt fantastisk ut!

Ladybird sa...

Nei det er nok dessverre ikke det, jeg har stearinlys i alle vinduskarmer jeg og, men ikke den lekre muren på veggen...Men stearinlys gjør undere det og ;o) Stearinlys i alle rom, også på badet, er så enkel måte å gjøre det hyggelig... Og nå er det jo tiden for innekos.

Anonym sa...

Jeg skal shoppe masse lys i dag hadde jeg tenkt. Det gjør seg virkelig med levende lys ja, veldig stemningsfullt.

Ladybird sa...

Gled deg til å komme hjem ikveld og tenne lys overalt! Det er kos det. Jeg har også kjøpt meg noen store fat som jeg har fyllt med lys. Et står på gulvet og et på en kommode ved sengeenden...Superkos er det!