Sider

28.12.2010

21 makeup looks

Photos: Phyllis Lee/Elle
Elle.com følger en beautyblogger i 21 dager, der beautybloggeren skal vise 21 ulike looks i løpet av tre uker. Spennende for makeup noldos som meg, her kan jeg plukke opp noen tips og muligens få et lite spark bak. Elle og Phyllis Lee sin sminkedagbok finner du her.
Elle.com follows a beautyblogger through 21 days. The blogger is given the challenge to create 21 different makeup looks through these 3 weeks. Inspiring for a makeup beginner like me.

4 kommentarer :

Cupcakes og champagne sa...

Morsomt konsept! Det er altfor lett for meg å havne inn i gamle rutiner!

blabla sa...

Veldig inspirerende! Takk for fin nyttårstips:)

Unknown sa...

Stilig! Igjen: jeg nekter å tro at du er en sminke noldus! Men nå må du snart legge ut et bilde slik at jeg får bevis! hahha!

Klem fra Iben

Ladybird sa...

Cupcakes and Champagne: det er helt genialt, jeg fikk noen riktig gode tips av å titte igjennom bildene ;)

karobaro: Jeg skal la meg inspirere av disse bildene ikveld ;) Godt nyttår!

Iben: I am ;) Elsker sminke da, skikkelig produktjunkie...men øyeskygge er jeg helt noldo på ;)