Sider

26.12.2010

Cham Pale

Fix+ er en favoritt hos meg. En fikseringsspray for mekup'en som gir fukt og gjør så makeup'en sitter mye lenger. Mineralmakeup får også en fantastisk finish med denen sprayen. Som en del av MAC sin Cham Pale kolleksjon kommer Fix+ med lavendelduft. Det kan tenkes at den fort blir en favoritt.
Photos: MAC Cosmetics/Nitrolicious
Disse to neglelakkene kan fort bli nye favoritter. Herlige metalliske farger.
Etter jul lanserer MAC alltid en ny fresh makeup kolleksjon. denne gangen er det Cham Pale. Herlige metalliske farger, med mye fokus på nude- og beigetoner, med innslag av khaki og rosa. Fix+ sprayen kommer i en ny versjon og jeg kan lett se for meg at den blir med meg hjem. En storfavoritt i makeupbagen. Neglelakkene i fargene Soiree Sparkly og Very Important Paltinum er heller ikke å forakte.
After Christmas MAC Cosmetics always launch a new makeup collection. This years collection is Cham Pale. A collection with focus on nudes, beige tones and some khaki. I love those metallic nail polishes and the new Fix+ spray. Fix+ is a makeup favourite of mine and I am longing to try this lavender scented one.

3 kommentarer :

Anonym sa...

I hvilke butikker er MAC å finne? dette må prøves ut:)

Anonym sa...

Vet du når kolleksjonen kommer i butikkene i Norge?
Elsker bloggen din!

Ladybird sa...

Anonym: det selges i MACavdelingen på Glassmagasiner og oslo City og på tax free'n på garedermoen ;)

Anonym: den kommer ut i USA i disse dager, så hvis den dukker opp i Norge så skjer det vel i løpet av januar ;) Tusen tal for søte ord!