Sider

06.10.2012

Dragon Blood Spritzzzz!



Photos: ladybird
Du har kanskje sett en del av disse Rodialproduktene i det siste? Jeg ble nysgjerrig og bestemte meg for å teste denne fuktighetssprayen fra Dragon Blood serien. Etter en langs spansk sommer og en jobb der jeg sitter mye foran pc-skjermen så trenger huden litt ekstra fuktighet og omtanke.

Denne sprayen inneholder blant annet  rosevann,vitamin B3 og sink som skal gi huden fuktighet i opptil 24 timer og jevne ut små linjer og skader i huden, slik at huden fremstår freshere og yngre. Jepp, det liker jeg! Jeg sprayer et generøst lag med denne når jeg føler huden trenger en liten boost, og bruker den også på toppen av make up for en superfresh finish.
En stayer på badehylla!

It's been a looong summer and my skin needs so extra attention. It doesn't exactly make it any better sitting in front of a computer all day. That's why this little thing is my new friend. Rodial Dragon Blood Hyaluronic Tonic. It soothes the skin, locks in moisture and even out fine lines. Fresh face, hello!

Ingen kommentarer :