Sider

11.12.2012

Linn nominert som Årets Frisør - stem, por favor!

Photos: Kjell Ruben Strøm
Herreminhatt så gøy - frisøren min er nominert til Årets Frisør. Jeg har skrytt masse av Linn her på bloggen, og det er ikke uten grunn. Jeg hadde blitt kjempeglad om dere gikk inn på Årest Frisør på facebook og stemte på Linn, og det vet jeg at hun hadde blitt også. Også fortjener hun det, rett og slett!

Jeg elsker bildene som er tatt i forbindelse med kåringen, Linn har rett og slett fanget drømmehåret i disse tre bildene. De kunne vært en del av hvilket som helst glossy magasin - rålekkert levert Linn!

Skal jeg være helt ærlig så synes jeg ofte frisyrer og bilder brukt i slike sammenhenger blir alt for spacet - så langt fra noe man kan relatere seg til. Mens disse - de representerer hår man bare kan drømme seg bort i! Love it.

Ingen kommentarer :