Sider

08.12.2012

Teboksene som skal få nytt liv

 Harsey's & Sons i to smaker perfekt for vinterkos - Hot Cinnamon Sunset og Holiday

Photos: ladybird, simply sjøstedt, julias poppies, mireiro designs, inspired design, pinterest
Jeg er veldig glad i te, og spesielt te med god design eller små finesser. Slik som disse fine boksene til Harney&Sons eller YogiTea og deres små visdomsord. Denne uken har jeg vært godt plassert under duny med influensa, så da har det gått ekstra mange kopper med te. Nå om dagen går det mye i litt "julete" smaker slik som disse to fra Harney&Sons. Hot Sinnamon Sunset har blitt en favoritt i lattevariant, den smaker krydret og godt av kanel, appelsin og nellik, mens Holiday er en miks av typiske julekrydder som kardemomme, nellik, kanel og muskat.

Foruten å ha masse deilige smaker så er boksene til Harney&Sons utrolig fine, derfor synes jeg det er veldig synd å kaste de etter bruk. derfor har jeg heller tenkt å la meg inspirere av disse bildene og bruke de som for eksempel urtepotter eller kanskje til oppbevaring av sminkekostene mine!

I've spent this week in bed with flu, lord I'm glad I finally is getting better. But there are some highlights with beeing sick, or you can at least make the best out of it. Like drinking a lot of good tea. Right now I have a crush on these two, who really give me that pre Christmas feeling. Hot Cinnamon Sunset are perfect as a latte and Holiday is a blend of typical Christmas spice. 

It's not only the taste I love about Harney&Sons, I also love their beautiful tins! I looked up these pics and my Harneytins are certainly gonna get a new life as tins for my herbs or maybe my makeup brushes after I've finished the tea.

6 kommentarer :

MaritBE sa...

Åh, så smart! De boksene er kjempefine ;-)

Nanne sa...

Supert tips, og nydelige bokser! Har begynt å få smaken på god te etter mange år som ihuga kaffedrikker - er denne teen å få tak i her i Norge, evt. i nettbutikk?

Cecilie sa...

Jeg har også lagt min elsk på teen fra Harney&sons, spesielt hot cinnamon <3 OGså her jeg alltid vært svak for fine bokser!

Luisa sa...

Så lurt! Det er jo kjempefint :)

Ladybird sa...

MaritBE, Luisa: jeg er så glad i boksene, så herlig med noen tips til hvordan man kan bruke de! :)

Ladybird sa...

Nanne: Sjekk ut hjemmesiden deres med nettshop og forhandlerliste! :) http://www.harney.no/

Luisa: jeg likte det så godt, Harneysboksene skal få "evig" liv heretter ;)