Sider

29.01.2015

Up for testing: Clarisonic Aria

Clarisonic Aria produktet er sponset
Photos: ladybird
Jeg elsker hudpleie og kosmetikk, og jeg synes det er utrolig gøy å teste nye produkter. Clarisonic sine børster har lenge vært på listen over produkter jeg her hatt lyst til å teste. Så da jeg fikk tilbudet om å få tilsendt en Clarisonic Aria og teste denne, så var jeg ganske kjapp på å svare ja. Vanligvis så tester ikke jeg produkter mot å få de, det er ikke bare å sende meg produkter så havner de her. Jeg vil veldig gjerne gå god for de produktene som havner på bloggen og det er derfor viktig for meg at dere som lesere forstår at de som produktene som havner på bloggen, det er produkter jeg virkelig liker, uavhengig av om de er sponset eller ikke. Nå og da gjør jeg betalte samarbeid, og da er jeg alltid veldig klar på en ting ovenfor de jeg samarbeider med, et samarbeid utelukker ikke min ærlige mening - man får ikke kjøpt god omtale her på bloggen.

Nok om det - nå over til det jeg tror både der, og jeg synes er det morsomste - å bli kjent med nye produkter! Denne har jeg nå testet i et par døgn, og det er jo altfor kort tid til å si noe om hvordan den er, derfor tester jeg i vei og kommer tilbake med en ordentlig omtale om noen uker, litt avhengig av når jeg føler den har fått testet seg skikkelig. Det sies at denne skal rengjøre huden 6 ganger bedre enn ved en vanlig rens av huden, og at huden skal bli både renere, klarere og at porer og at den skal hjelpe mot både urenheter og store porer. Nå gjelder det bare å se om den holder hva den lover!

Har du noen spørsmål angående Clarisonic sine børster? Kom gjerne med de her, så skal jeg prøve å svare på de alle underveis eller i den store omtale.

3 kommentarer :

Linn sa...

Den er genial, men om den brukes for mye kan du ende opp med veldig tørr hud...

Ha det fint

Ladybird sa...

Linn: jeg er veldig fornøyd så langt! Men har lagt merke til det du sier, den kan virke litt uttørrende hvis man bruker den for mye! :-)

Marianne H sa...

Er veldig spent på review :)