Sider

05.05.2015

Food Court på Siam Paragon Bangkok

En egen "Snöbar" fant vi også!
Hvor søte er ikke disse makronene! <3 p="">
Jeg er ikke veldig til kakemoms, men en god ostekake - det er digg! Her var det mer enn nok å velge i! Og du, elsker du en ordentlig god kanelbolle? Da bør du stikke innom Cinnabuns som har et eget utsalg her, lunkne deilige kanelboller av den beste sorten - jeg MÅ alltid ha en (eller mange) cinnabuns når jeg kommer over et utsalg!
Photos: ladybird
Det er en ting både jeg og mannen synes er fantastisk gøy når vi er ute og reiser - mat! Mathaller, matmarkeder, food courts og teste ut det lokale kjøkkenet. Mat er kultur! Er du i Bangkok så anbefaler jeg å tilbringe litt tid på for eksempel food courten på Siam Paragon (et stort kjøpesenter). Masse spennende små konsepter, både lokale og internasjonale. Her får man alt fra meksikansk fra en food truck, til tørkede reker, asiatiske søtsaker og alt man kan tenke seg. Vi klarte nesten ikke begrense oss, øynene er så mye mer sulte enn magen - skulle gjerne smakt på alt!

2 kommentarer :

Luisa Fernanda del Mar sa...

Food Court er så gøy konsept! Man får jo smakt på masse forskjellig, og alle kan spise det som de ønsker og likevel spise sammen, hihi, jeg liker det.

Mange har inntrykk av at food court er litt sånn junk aktig og bare gris, men det e jo ikke det. Ikke i Colombia i alle fall, og ikke i Bangkok heller tydeligvis :)

Ladybird sa...

Vi elsker food courts og matmarked! Kan tilbringe timer der og bare spise oss rundt! Og du har så rett, det behøver jo ikke å være kjipe food courts med en rekke usunne kjeder, det er jo bare kjedelig. Men slike som dette - yum!