Sider

27.05.2015

Mammagarderoben

Kjole/H&M, poncho/H&M
 kjole/Mango, belte/Missoni
genser/Vila, kjole/H&M
genser/H&M Man, skjørt/Bik Bok
Photos: ladybirdsnest instagram
genser/H&M Man, skjørt/Alexander Wang, skinnjakke/Balenciaga, veske/3.1 Phillip Lim

Det å kle en stadig voksende babybump er en liten utfordring. Jeg har valgt å prøve å beholde min gamle garderobe så lenge som mulig og når jeg har kjøpt klær så har jeg hatt fokus på klær som kan brukes når jeg ikke er gravid også. Og man kommer faktisk ganske langt med det man allerede har i skapet. Noe gjengangere er:
- kjoler, enten skjortekjoler eller litt tettsittende kjoler i elastiske materialer
- skjørt med høyt liv, veldig praktisk at de kan dras over magen
- kashmir, veldig deilig de dagene man er litt kald og pjuskete
- belter som tilbehør, gjør at vide kjoler får litt mer fasong og fremhever den fine magen

3 kommentarer :

Therese sa...

Så fin du er! Det er så flott når man fremhever gravid mage :) Veldig inspirerende!

Luisa Fernanda del Mar sa...

Du har virkelig vist at det går an å være en nydelig og stilig dame med voksende mage <3 Så nydelig!

Ladybird sa...

Therese og Luisa: Tusen takk for nydelige tilbakemeldinger - det settes veldig stor pris på! Skal innrømme at det ikke alltid er så lett å finne noe å kle seg i. Men fordelen med bumpen er at jeg nesten bare kommer inn i kjoler og skjørt, og da blir man jo automatisk litt penere kledd ;-)