Sider

18.04.2016

Estelle & Thild Giveaway

Reklame
Photos: ladybird
Kjenner du det svenske merket Estelle & Thild? Estelle & Thild lager økologisk sertifiserte produkter som er proppet med vitaminer og milde for huden. Estelle & Thilde baserer seg på en miljøvennlig produksjon og alle forpakninger er gjenvinnbare. De har også en egen linje tilpasset babyer og barn, utviklet i samråd med barnelege, dermatolog og toksikolog.

Vil du vinne en lip balm fra Estelle & Thild? Kommenter hvilken farge du ønsker - Peony Pink eller Poppy Pearl!

Ha en fin start på uka!

For my international readers
Do you know the swedish brand Estelle & Thild? It's an ecological sertified brand with products that are filled with vitamins and natural ingredients, all very mild and gentle. They are always having the environment in mind and you can recycle all of their packaging. They even have their own line for babies and kids, developed together with a dermatolog, a toxicologist and a pediatrician.

Wanna try out one of their lip balms? Just leave a comment telling me which color you prefer - Peony Pink or Poppy Pearl. I'll pick two winners.

15 kommentarer :

Line sa...

Oh lala! Digger Estelle & Thild- både til meg selv og minstemann. Ønsker meg Peony Pink!! :) Ha en super mandag!

Jenny, hundemamma sa...

Jeg ønsker meg Peony Pink :)

hundemamma@hotmail.com

C. sa...

Peony pink ønsker jeg meg:)

Kjersti sa...

Ønsker meg peony pink :-)

Kjersti sa...

Ønsker meg peony pink :-)

Anonym sa...

Har Estelle & Thild til babisen, men ikke meg selv! Vil helst prøve den hvite, poppy pearl!

cekeberg@hotmail.com

Marthe sa...

Ja takk! �� Peony pink.

elena sa...

Hadde vært fint å prøve Poppy Pearl :)

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
SiljeT sa...

Ønsker meg gjerne peony pink:-)

Anonym sa...

Hei, dette er et nytt merke for meg - vil gjerne prøve Poppy Pearl.

sigfridpettersen63@hotmail.com

Lene sa...

Hei. Skulle veldig gjerne prøve Peony Pink😀

Anonym sa...

poppy pearl :) disse ser sååå gode ut - krysser fingrene :)

mvh
kjerstin
wilak@online.no

Solveig sa...

For sent ute?? Peony pink ♥
mvh Solveig

Anita sa...

Har du plukka ein vinnar tru?..viss ikkje heng eg meg på og ynskjer meg poppy pearl💕 Mvh Anita