Sider

03.04.2016

Makeup favorittene akkurat nå

Inneholder annonselenker
Photos: ladybird
Det er en stund siden jeg har delt makeup favorittene for øyeblikket. Jeg har alltid vært en fan av makeup som er rask og enkel og gir et friskt resultat. No fuzz! Og etter at jeg ble mamma er det ikke like mye tid til egentid. 

Mineral Foundation Compact fra Nilens Jord // Parfymefri og parabenfri mineralfoundation i kompakt pudderform. Trikset er å legge den kun der du trenger det, jevner ut huden og gir et naturlig og litt matt resultat. Derfor tilfører jeg alltid et produkt med glød etterpå - jeg elsker glød!

Eye Colour Cream - Gold Copper fra Burberry // En favoritt når det kommer til øyeskygge. Den kan du lese mer om i dette innlegget. Kan kjøpes hos Douglas.

Brow Drama øyenbrynsgel fra Maybelline // Øyenbrynsgel med eller uten farge, valget er ditt. Jeg bruker alltid en øyenbrynspenn, så jeg valgte den uten farge, og bruker denne for å forme og sette brynene. 

Lash Primer Plus fra Esteé Lauder // All time favoritt! Jeg bruker den under maskara for å beskytte og pleie vippene, samtidig som den bygger fylde og lengde og forvandler den mest middelmådige maskara til en riktig god en! Finnes også hos Douglas eller de fleste parfymerier.

Roller Lash from Benefit // En ny favoritt når det kommer til maskara, du leste kanskje om den i dette innlegget? Så vidt jeg vet så er det bare Douglas som fører Benefit i Norge.


For my international readers

Mineral Foundation Compact from Nilens Jord // Compact powder foundation based on minerals, free from parabens and perfume. The trick is to add it just at the places you need it, not all over. It has a natural finish. Remember to add som glow afterwards for a fresh face!

Eye Colour Cream - Gold Copper from Burberry // A favorite eye shadow. Perfect nude color with copper tones. Read more about it in this post.

Brow Drama Eyebrow Gel from Maybelline // Eyebrow gel perfect to shape those bushy brows. I prefer to use a eyebrow pen to add color and use this one for shaping.

Lash Primer Plus fra Esteé Lauder // All time favorite! I use it under my mascara to nourish and strengthen my lashes. It also adds volume and length and turns the most mediocre mascara to a good one.

Roller Lash from Benefit // A new favorite mascara - read more about it in this post. 

Ingen kommentarer :