Sider

30.11.2006

Julegavetips: JellyBeans



Photo: jeallybean.com


Det er ikke alltid lett å finne på julegaver. Vi har jo strengt tatt det meste. Veldig få av oss lider noen nød. Hvis du skulle være i tvil om akkurat det burde du klikke deg inn på handlefri.no, en side som kan sette ting litt i perspektiv. Og det trengs innimellom!

Uansett, så var jeg hos en venninne å så film ikveld, og da hadde jeg kjøpt med litt snop. Blant annet jellybeans...og det er faktisk et ganske morsomt gavetips. Du får jo kjøpt jellybeans i gaveesker, der de er sortert etter smak i små rom. Helt vanvidd hvos mange smaker de finnes i, og hvor mange som faktisk smaker nettopp som dette. Den smaken som forbauser meg mest er kanskje "popkorn med smør", som smaker popkorn med smør...høres ekkelt ut, men det er faktisk ganske digg! Hadde ihvertfall blitt glad for en slik gave jeg, morsom ide.

2 kommentarer :

Snart tretti sa...

Ååh, popcorn jelly beansene er så utrolig gode! :)
Liker bloggen din, ok at jeg linker?

Ladybird sa...

Hjertelig skal du ha! Link i vei du ;o)