Sider

01.07.2007

Sommerslagere



Photos: Ladybird
Jeg er glad i sko. Men hvem er vel ikke det. Og jeg har en god del nå. Dette er seks yndlinger for sommeren. 1 par er nytt denne sesongen, ellers er det gamle slagere. Både platå, kilehæl, stilletter og det som er...
Brun skinnsandal med kork hæl fra Bianco Footwear
Brun skinnsandal med nagler fra Bianco Footwear
Sølvsandal fra Zara
Grønn kilesandal med naglepynt, inspirert av Donna Karan, fra Bianco Footwear
Syttitalls kilepump med grafisk mønster fra Bianco Footwear
Skinnsandal med snøring rundt ankelen, inspirert av Tom Ford sine Gucci kolleksjoner, kjøpt i Kuala Lumpur

6 kommentarer :

Ave sa...

kjempe fine skinnsandaler du har! :)

Ladybird sa...

jeg <3 hver og en av de ;) Trodde det ene paret var borte her, letet panisk både i leiligheten og hjemme...fant de heldigvis igjen. Og det er så typisk, når slike ting sker, så ser du plutselig ei jente på gata med den samme tingen...og disse var virkelig vanskelige å få tak i og, det ble bare tatt inn noen få av de, i noen få butikker. Trenger ikke si at gleden var stor da de dukket opp igjen idag! Var nok det som inspirerte til denne skoposten :)

Anonym sa...

Kan aldri få nok av sko...En liten hang-up hos meg også!

Ladybird sa...

Det må da være en av de tingene alle aldri får nok av ... ;) The shoes does it all!

Anonym sa...

Så mange fine sko du har da:-) Heldig. Jeg er ikke så flink på å handle høyhælte sko.

Ladybird sa...

Takk for det Camilla! Det blir litt sko etterhvert, hjelper også godt på at man har jobbet med sko :) Men merkelig er det, man får liksom aldri nok... Jeg skulle vel vært flinkere til å kjøpe hverdagssko, synes det er mye morsommere å handle heels...