Sider

09.01.2008

Anger

Jeg angrer meg veldig nå. Har funnet ut at jeg har fryktelig lyst på en Zara jakke som de ikke har lenger. En Basic jakke i rosa. Knallrosa, ikke noe babyrosa nei. Men knall knall rosa. Det var en som var litt tykkere i stoffet, de har hatt en trenchlignende og, men det var ikke den jeg tebkte på. Huff...hvorfor kjøpte jeg den ikke? Noen som skjønner hvem jeg mener, gi meg et lite pip om dere kommer over noe lignende da. Klarer ikke få den ut av hodet. Vil ha!
-------------------------------------
I saw this amazing hot pink jacket at Zara this season. Now it is sold out and I am desperate. I want that jacket. Why didin't I buy it when I had the chance. Gorgeous and hot pink...give me a whisper if you see anything like it.

1 kommentar :

Spis, løp, les sa...

Håper du finner den, for rosa ytterplagg er kult! Jeg kjøpte en knallrosa trench for snart fire år siden og får alltid komplimenter for at jeg lyser opp andres tilværelse når jeg bruke den. Så mitt råd er: Gå for rosa!