Sider

05.03.2008

Tips om nips


Photo: Accessorize
Søtnosen Bar Refaeli er frontfigur for Accessorize denne våren. Det er fort gjort å falle for litt nips når man er innom en av de sjappene. Da har jeg et lite tips til dere som ikke allerede vet det; Accessorize har en egen outlet store. På Grønland Basar. Kjeder til 49,- armbånd til 29,- øredobber til 29,-....genialt, ikke sant? Jeg finner meg alltid et eller annet der. Og i midten av neste uke får de visstnok inn et lass med varer fra hovedkontoret sitt. Me like!!!
-------------------------------------------------
Lovely Bar Rafaeli is the girl fronting their campaign this spring. I can easily spend some bucks on Accessorize. Luckily they have an outlet shop nearby.

6 kommentarer :

Marte sa...

oh..der skulle jeg gjerne ha vært!

Ladybird sa...

Jeg tror jeg er nødt til å ta en tur da ja ;)

Elizabeth sa...

She is adorable. Is she still dating Leo DiCaprio?

Ladybird sa...

She is cute for sure. I am not sure actually, I think I heard she was hooking up with someone else, but I can't remember who :)

Elizabeth sa...

Not that it matters; I was just curious. Her relationship with Leo was the only reason I'd ever heard of her by name, though I'm sure I'd seen her face all over the shop.

Ladybird sa...

The relationship with Leo is surely something taht made her common for most of us. She have been a model for a long time, but there are som many cute models out there, doing big jobs, but still don't beeing recognized for us normalhuman beeings :) But she is a cutie, and I think I heard something about her dating someone else no, just cant remember who...