Sider

14.07.2008

100708



Noen som har kjedet seg?




Ferdigshoppet i taxfreen og venter på boarding
Absolute Gay?
Photos: Ladybird
Jeg reiste bort i helgen, derfor har det blitt lite blogging. Her er noen bilder fra ventingen på flyplassen.
Kjole fra Ellos
Vest fra Bershka
Hatt fra Glitter
Gladiatorsandaler fra Bianco
Frynseveske fra Bianco
----------------------------------------------------------------
I went away this weekend, so there haven't been any updates at the blog. Here is some shots from my waithing time at the airport. Dress from Ellos, vest from Bershka, hat from Glitter, sandals and fringebag from Bianco Footwear.

13 kommentarer :

Anonym sa...

haha I love that "absolute gay?"-capture :D

Ladybird sa...

The Kitten: I had a godd laugh when I saw the bottles, hilarious ;)

Marte sa...

For et herlig antrekk! Du ser ut som en Superstar :)

Ladybird sa...

Marte: Du er nå herlig når du kommenterer også! ;) Jeg gjorde heavy Ebayshopping på hudpleieprodukter igår... ;)

*SNYdesign sa...

I luuuuv the outfit darling! Til helga blir det Trondheimstur om jeg får med meg ei shoppinggal venninne...Har du noen tips til råe butikker??????SMASK!

Anonym sa...

Hey. Skikkelig tøft antrekk! Annema

Hilde N sa...

Fantastisk antrekk!!!

Hilde N sa...

Fantastisk antrekk!!!

Marte sa...

Samme her! har kjøpt masse på ebay den siste uken - tenkte jeg skulle poste alt i et oppsamlinginnlegg når jeg har fått alt:) man får det jo så mye billigere der - går helt bananas jeg:D

Ladybird sa...

Snydesign: Oh my, jeg er elendig på shopping i Trondheim, har vært der alt for lite. Men du bør sjekke ut vintagebutikken Stellasnella!

Annema,Hilde N : Takk takk snupper!

Ladybird sa...

Marte: blir spennende å se hva du har shoppa ;)

Jotti sa...

elsker absolutt alt du har på deg der :D

Ladybird sa...

Jotti: takk, det var hyggelig :)