Sider

13.01.2011

Dress ned. Dress opp.

Photos: Alexi Lubomirski/Vogue Germany
Jeg foretrekker kontraster. Derfor er jeg en stor fan av å dresse ting opp og ned. Med for eksempel armyboots, eller en grovstikket genser. Det er sjelden du ser meg i kjole og pumps. Sannsynligheten er større for å se meg i kjole og bikerboots. 
Disse bildene er fantastiske eksempler på å dresse ned noen flotte kjoler. Skulle ønske jeg tenkte den tanken når jeg står foran klesskapet på morgenen. "Hvordan få den fancysmancy kjolen til å fungere til hverdags?" Jeg skal gjøre et forsøk. Det fortjener kjolene mine.
I love to dress down a fabulous dress. It is perfectly done in these pictures. No wonder why I love armyboots and biker boots?! Lovely pics from Vogue Germany, shot by Alexi Lubomirski.

4 kommentarer :

Therese sa...

Hei! Jeg lurer på hvordan håret ditt er nå, etter den hårbehandlingen du hadde i höst? Kan du fremdeles anbefale det?

Beautycountry sa...

Ikke dumt, ikke dumt!! Jeg elsker kjoler...og ehm..pumps ;) Men ikke alltid det passer seg på jobben, så da er det finfint med litt inspirasjon til å dresse ned!! :D

Rita sa...

you're right, they're lovely! i like this rock&romantic mix, it's very modern and sexy.

Ladybird sa...

Therese: Nå er det jo nesten tre måneder siden jeg tok behandlingen og håret føles fortsatt mindre frizzy enn før. Jeg synes håret mitt ble mye enklere å ha med å gjøre i ettertid. Min faste frisør ble litt skremt da jeg sa jeg hadde gjort det allikevel, da hun hadde hørt om endel frisører som hadde fått allrgiske reaksjoner på middeletn som brukes. Jeg er superfornøyd med resultatet, men litt skeptisk til at det virker som det er skadelig for de som arbeider med det :)

Beautycountry: Da kan du jo dresse ned både kjolene og pumpsene dine, bruke pumpsene til et nedtonet antrekk og kjolene til nedtonet tilbehør ;)

Rita: I love that look ;)