Sider

13.02.2011

Fashion fuchsia

Photos: Stockholm Streetstyle, Elle Tumblr
Jeg har alltid vært svak for knallrosa toner. Faktisk i den grad at jeg har blitt småertet for det til tider av søte kollegaer. Litt overraskende å se så mye fuchsiatoner i øyeblikket allikevel, jeg hadde forventet mer rødt. Dog er det er kjærkomment syn og jeg noterte meg straks et par knallrosa silkebukser på ønskelisten, a la snella på første bildet.
Fuchsia. I have always loved that color. And I am glad to see it in all these streetstylepics lately. A bit surprised yes, since I expected red to play a bigger role in the fashion scenario this season. But glad indeed. Now I'm starting my hunt for some fuchsia pants, like the ones in the first pic. Love that look!

6 kommentarer :

Barbro Andersen sa...

Åh, den i midten var herlig! Vilha!

Ladybird sa...

Barbro: helt nydelig, enig med du ;)

Unknown sa...

Sandra sin acne kjole er helt fantastisk! Må få meg noe fuschia!

ha en fin søndag!

- I

Frøken Funky Farm sa...

Det er herlig og forfriskende! Digger den Acnekjolen!

silje sa...

Herlig farge!! Den rosa bukse er helt rå:)

Ladybird sa...

Acnekjolen er sneket seg inn på ønskelista mi ja..og rosa bukser ;))