Sider

03.11.2011

Spots and dots

Prikker i alle størrelser hos Stella McCartney...

Photos: Stella McCartney, WeHeartIt
Det er mange designere som kjører prikker denne sesongen. På en litt ny måte. Jeg liker den mer classy tilnærmingen til prikker. Prikker blir fort veldig pin-up aktig, noe som er fint, men det er absolutt ikke noe for meg. 
Derfor har jeg aldri hatt et veldig godt forhold til prikker. Inntil nå. Men nå begynner jeg å bli varmere i trøya. Jeg tror jeg begynner med prikkete strømpebukser, rakk jo å bli veldig glad i prikkete strømpebukser i fjor. I år tror jeg at jeg kommer til å falle pladask. 
Med god hjelp fra Stella McCartney, som gjorde prikkene classy denne sesongen.
I have never cared about polkadots, spots and small spots. not until now. Stella McCartney have actually managed to make spots classy, not just that regular retro polka-dot look. And I like that classy twist. Finally spots and dots that I can wear. I'll starts with spotted stockings.

Ingen kommentarer :