Sider

01.06.2012

Rock 'n Mauve

Photos: ladybird
På sommeren bruker jeg minimalt med sminke, men liker å bruke litt freshe farger på leppene. Disse to fargene fra L'Oreal sin Infallible serie ble med meg hjem her om dagen. En perfekt brunrosa farge til hverdags, og en litt mer crazy lillatone som er overraskende flatterende til brun hud! De er lette i konsistensen og har akkurat passe mye farge til å bruke de både til hverdags og fest. Minner meg litt om lebestiftene i Chanel Shine serien. Et kupp!

I don't use that much make-up during summer. But I do like a little bit of lip color. And these are just perfect! Sweet Berry is a very subtle brownish pink and Rock'n Mauve are a soft purple color that looks amazing with a tan. They are both from L'Oreals Infallible range, and they kind of remind me of Chanel Shine. A beauty bargain!

5 kommentarer :

Linn sa...

a little lip color is always good ;:)

Have a great day

Regine sa...

Så lekre farger - det er fint med meir naturleg og lite sminke på sommeren, enig der :)

snappish_mel sa...

Oi disse må jeg prøve!!! Lipstick addict!!

Ladybird sa...

Girl living in Oslo: Sure is! :)

Regine: Fargene er råfine. Greit med noen rimeligere lebestifter også, og disse var helt utrolig fine i fargene, fikk lyst på mange av de andre også :)

Snappish_bel: det bør du så absolutt, veldig mange fine farger og perfekt tekstur!

Johanna sa...

Åååå, Ladybird! Jeg har lett etter disse overalt i Oslo i dag. Hvor har du kjøpt de? Jeg har så lyst på! :)