Sider

22.10.2012

Hall of Fame verdig?

Photo: ladybird
Eve Lom sin Rescue Mask er hedret med en lang rekke priser og innehar blant annet en plassering på InStyle Hall of Fame. Det er en leirmaske som skal gi akutthjelp til stresset og sliten hud som trenger litt ekstra pleie. Jeg håper den kan bli en ny favoritt nå som huden min kommer fra spansk sol til norsk høst. Skal teste den litt mer før jeg kommer tilbake med en aldri så liten omtale, kjenner jeg Eve Lom rett så kan det rask bli en favoritt på lik linje som deres berømte rens.

I've already fallen in love with Eve Lom's cleanser. And now I hope that this Rescue Mask will become a new favorite of mine. I'll gonna test it for a while before I come back with a little review. I have quite big expectations, since it's a part of InStyles Hall of Fame and mentioned in a lot of magazines and blogs. Stay tuned!

 

1 kommentar :

Luisa sa...

Gleder meg til omtale! Nå er alt som er pleiende velkommen hos meg hihi :)