Sider

16.11.2012

Stemplet

Photos: ladybird
Noe av det jeg liker aller, aller best med julen er å pakke inn julegaver. Jeg synes det er veldig koselig å legge litt ekstra flid i innpakning og koser meg med hver eneste pakke. Nå fant jeg disse supersøte stemplene på Søstrene Grene, de kommer til å bli hyppig brukt den neste måneden.

I love wrapping Christmas presents. Each and every gift is wrapped with love. Found these cute stamps at a store called Søstrene Grene. Guess they are gonna be used a lot the coming month.

5 kommentarer :

Maria sa...

Så inspirerende:) hvor har du fått tak i det?

Mother of the bride dresses sa...

Each and every gift is wrapped with love.
Raining Blossoms

Simone sa...

Og DER fikk jeg med meg hvor stjernestemplet var kjøpt. Takk!

Marte sa...

Bra tips :) Ekstra fin touch det der :)

Ladybird sa...

Maria: Kjøpte de på Søstrene Grene!

Mother of the bride dresses: Love wrapping my gifts with some extra care!

Simone: tihiiii

Marte: Veldig fint og veldig enkelt :)