Sider

04.07.2013

Honey Kissed og Golden Honey

Photos: ladybird
Jeg er utrolig glad i oljer! renseoljer, håroljer, kroppsoljer og nå bronzing olje. Body Shop har kommet med to oljer med bronzereffekt - en brunlig som heter Honey Kissed og en mer gylden som heter Golden Honey. Først testet jeg Golden Honey, rett og slett fordi jeg trodde den andre kom til å bli for mørk og unaturlig. Jeg smurte inn leggene med Golden Honey og falt umiddelbart for den nedtonede shimmereffekten og den fine gyldne fargen. Og jammen fikk jeg ikke to komplimenter for fine bein samme dag, dét har ikke skjedd før! Etter noen daget testet jeg Honey Kissed og den tok meg litt på senga. Jeg trodde nemlig den skulle være for mørk, men den var superfresh! Jeg vil faktisk påstå at det var Honey Kissed som ga det mest naturlige resultatet. 

Honey Kissed har en litt mørkere brun farge og fint shimmer, men blander seg utrolig fint inn i huden og etterlater den bare flott og solkysset. Den er perfekt for et mer naturlig solbrunt resultat med litt shimmer. Golden Honey er mye mer gylden og jeg synes nesten at shimmereffekten er litt mer fremtredende, men fortsatt såpass subtil at den er fin å bruke på kroppen. En makeup artist tipset meg også om å teste disse to i ansiktet, og det var superfresht! Honey Kissed for et hint av farge og shimmer, og Golden Honey når man vil ha en mer fremtredende high lighter effekt med gyldent skjær. Påfør oljen der lyset treffer ansiktet, på kinnbein, under øyenbryn, på neserygg og alle små forhøyninger - det gir en nydelig effekt!

Og du trenger ikke være redd for at den skal være klissete og ikke trekke inn, det er en såkalt dry oil, så den etterlater bare huden myk og deilig.

3 kommentarer :

Anonym sa...

Denne virker jo bare helt herlig :) Mvh. Linda
salvesen.linda@hotmail.com

MaritBE sa...

De hørtes helt fantastisk ut ;-) Tusen takk for tipset!

Ladybird sa...

Linda og MaritB: den er helt super, bruker den nesten hele tiden!