Sider

16.10.2013

Kashmina Classic Robe - Årets julegave?

Photos: ladybird
Det her må være årets beste julegave til hun som har alt? En herlig myk morgenkåpe i kashmir. Lyxig å tasse rundt i hjemme, men funker også perfekt som en lang jakke. Dere har sikkert lagt merke til at jeg går i skjerf fra Kashmina året rundt, og nå har lagt min elsk på denne morgenkåpen. Mykere og deilige morgenkåpe får du ikke!
Kashmina morgenkåpene kan du kjøpe på nettbutikken deres, ellers kan du stikke innom en av deres forhandlere (Shoe Lounge, No3, Zuzanne G, Capone) og høre om de kan få tak i en til deg!
Ryker den rett på ønskelista til jul?

This is it, the perfect christmas gift! A bathrobe in the softest cashmere (I'm never taking it off again!). The bathrobe is in cashmere and from the norwegian quality brand Kashmina. Could a girl ask for any more?

7 kommentarer :

Monica Bergem sa...

Verdens diggeste morgenkåpe til verdens fineste Randi. Kashmir kler deg, frøken :-)

Anonym sa...

Herlig morgenkåpe <3 Den så virkelig ut som en skikkelig "kosekåpe" :) Sikkert veldig god og varm når man står opp en kald høst-eller vintermorgen :) Håper jeg er heldig :) Ha en flott kveld/natt videre.
Klem fra Linda Salvesen
salvesen.linda@hotmail.com

Regine sa...

Love it - den ser bare sååå comfy og fin ut! *ønsker meg* ;)

Anonym sa...

Den morgenkåpen er def noe som går rett på ønskelisten min i år.

Kan jeg spørre deg hvor smykkene dine på dette bilde er fra. Gjerne link :-)

Ha en fortsatt fin dag!

Ladybird sa...

Monica: Det er verdens beste, jeg tar den på meg ved hver eneste mulighet - altså jeg bor i den! <3 God helg!

Linda og Regina: M;asse lykke til i Kashmina sin konkurranse!

Anonym: Morgenkåpen er helt FANTASTISK!
Du, de to kjedene er fra Efva Attling, du kan finne de her:
http://www.efvaattling.com/mini-pencez-necklace-silver/p/1649

http://www.efvaattling.com/baby-luck/p/1744

MaritBE sa...

Den så HELT fantastisk ut :-)) Herlig!!

Ladybird sa...

MaritBe: Jeg ELSKER den! :-)