Sider

09.01.2015

Fuktig fredag

Photos: ladybirdsnest på instagram
Dere som følger meg på instagram så kanskje at jeg nettopp delte dette bildet. I dag blir det en fuktig fredag på meg, men ikke av det festligste slaget. Her er det sofakrok, fuktighetsmaske og film som gjelder. Denne fuktighetsmasken var i mange år min absolutte favoritt. For en liten stund siden endret Decléor formulaen til oljebasert. Den er dessverre ikke god som den var, men den er slettes ikke dårlig. Mens jeg leter etter en ny favoritt, gjerne en som kan soves med, så duger denne veldig fint. 

Har du en fuktighetsmaske du elsker og vil tipe om? Da blir jeg veldig glad.

6 kommentarer :

Ingebjørg sa...

Jeg liker Dermalogica sin best, men Origins sine er også gode til en hakket rimeligere penge :-) Jeg tålte aldri Decleor sin, men jeg mener å huske at Matis sin var ganske lik som Decleors, at hovedforskjellen var lukten, så den er kanskje verdt å sjekke ut :-)

Camilla sa...

Burt's bees har en kjempe god en! Den sover jeg med. Deilig!

Anonym sa...

TLC Recovery Mask Fra Linda Johansen er min favoritt. Anbefaler deg å prøve den.

Spis, løp, les sa...

Carita Blue Lagoon, det blir ikke bedre! Tror jeg :)

Miranda sa...

Du burde prøve Comfort Zone sin Sacred Nature maske! Sover med denne, kjempe god og fuktighetsgivende!
http://www.feelunique.com/p/Comfort-Zone-Sacred-Nature-Bio-Certified-Mask-50ml

Ladybird sa...

Åhhhh, tusen takk for alle tipsene - det noteres flittig! :-)