Sider

03.09.2015

Saltshampoo fra Rå Organic Skincare

Photos: ladybird
Like før jeg fødte fikk jeg denne shampooen i gave fra en venninne. Det er en saltshampoo fra Rå Organic Skincare, naturlige produkter produsert i Norge. Alle produktene hos Rå Organic Skincare er produsert i Norge og basert på naturlige ingredienser, med omtanke for mennesket og miljøet. 

Denne saltshampooen er genial for nybakte mødre, den etterlater nemlig håret veldig rent og håret holdr seg fresht lenge. Jeg vet det kan høres ganske rart ut med en shampoo basert på salt, og det høres sikkert ikke mindre rart når jeg forteller at den har konsistens som en saltskrubb. Men den er faktisk helt genial. Når man påfører den i håret så føles den først litt trå å massere ut, men løser seg raskt opp og skummer lett når man tilfører litt vann. Og den etterlater håret gullende rent. Kjenner dere følelsen av squeeky rent? Litt slik føles det, bortsett fra at produkter som gjør håret squeeky rent også gjør det tørt. det gjør ikke denne! Den gir godt med pleie, samtidig som den bygger volum og har en langvarig ren følelse. Jeg vil tro den er helt topp for hårtyper som sliter med å bygge volum! Og et stort pluss at man ikke trenger å vaske håret så ofte, siden det føles renere lenger - perfekt for nybakte mødre.

Du finner blant annet Rå Organic Scincare butikker på Sandvika Storsenter og CC Gjøvik. Porduktene selges også på en rekke nettbutikker, slik som Blivakker og Coverbrands.

2 kommentarer :

Line sa...

Som travel småbarnsmor høres dette helt supert ut! Opplever du at den er grei med hodebunnen? Ser den inneholder sitron og frykter da at den kan være litt røff sammen med saltet... Gratulerer med skjønn datter!!

Ladybird sa...

Line: beklager sent svar! Det tar litt ekstra tid å rekke over alt med en liten søt i hus ;-) Jeg synes ikke den er røff mot hodebunnen. Det føles ganske rart å ha noe i håret som føles som skrubb, men på grunn av oljene føles den veldig pleiende og slettes ikke så røff som man ser for seg! Når det gjelder naturlige ingredienser, så er jo faktisk dette noe man ofte kan reagere på, men jeg har bare positive erfaringer med denne! :-)