Sider

10.12.2015

Grønn hjemmelaget julekrans

Photos: ladybird
I år laget jeg en egen julekrans til døra vår. Jeg hadde lyst på en grønn, og litt rustikk og bustete krans. En bukett furu og to typer eukalyptus og litt ståltråd var alt som skulle til. Og jeg ble skikkelig fornøyd med resultatet, den så akkurat passe hjemmelagd ut. Bonusen er den deilige lukten den etterlot seg innendørs.

For my International Visitors
This year I decided to make our own homemade door decoration. I wanted something wintergreen and a bit rustic. One bouquet with pine and two bouquets of eucalyptus and this is the result. I love the rustic look! And maybe you can imagine the fresh smell it leaved indoors after making it - so good!

1 kommentar :

Luisa Fernanda del Mar sa...

Så lekker krans! Jeg hadde en skikkelig fin krans som var i sånn hvit/grønn farge, den var så fin, men noen stjal den :( Neste år lager jeg kanskje en selv :)