Sider

01.12.2006

Heftig skolett fra Bianco

Det å finne sko du kan bruke hver dag er ingen smal sak. Javisst er det sneakers i massevis å velge fra, men innimellom føler man for et alternativ. Her kommer denne lekkerbisken fra Bianco inn i bildet. Jeg gikk pronto i anskaffelse av den sorte utgaven, bilde kommer... Men den røde er da virkelig herlig den og! Har også hørt rykter om en utrolig fin versjon av denne i en semsket mellombrun utgave. Now we're talking! Hvis den skulle være å oppdrive, så ender den opp i min skosamling... Prisen på denne skoletten lå på 700,-. Jeg er glad i den allerede.

10 kommentarer :

Caroline sa...

De var kule! De har visst mye fint på Bianco, tar visst turen innom der i morgen!

Ladybird sa...

De er også utrolig gode! Har bare sett de i sort i butikkene forløpig, men vet den finnes i rød, mellombrun (semsket) og en klargrønn! Hvis du ikke ser den i butikken kan du bare spørre etter 6172, for det er artikkelnummeret på skoen!

Anonym sa...

De i mellombrun semsket høres kjempekule ut!

Anonym sa...

Digger disse skoene, dessverre virker det som om de ikke har de i alle Bianco-butikker, eller er utsolgt! Tar gjerne alle fargene jeg!

Ladybird sa...

Tror man må følge med litt i butikkene, da de selger fort ut og ikke alle har tatt den inn enda...forhåpnetligvis skjønner de at mange er ute etter noe slikt! Så da får vi mase litt i butikkene!

L sa...

De var knall fine! De skal jeg også sjekke ut! Hvilken Bianco butikk kjøpte du de på?

Ladybird sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
L sa...

Ha, ja da skal jeg jommen mase! Camel eller svart hadde vært ypperlig for meg! Takk for tipset!! :)

Ladybird sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
L sa...

Har du forresten bilde av dine i svart?