Sider

01.05.2007

Bershka i Riga




Det har blitt litt dårlig med blogginga når jeg har vært i Riga, streetstylebildene jeg nevnte fikk jeg aldri tatt, da dagene stort sett har gått i ett. I helgen var vi i Jurmala, en kystby en halvtime unna, kjent for sine mange SPA. Bodde på et stort SPA hotell og koste oss glugg ihjel. Jurmala var et flott område, med milelange strender med den fineste sand man kan tenke seg. Anbefales. På vei hjem stoppet vi på et kjøpesenter som heter Spice for å ta en matbit. der fikk jeg meg en gledelig overraskelse, da de hadde Bershka på senteret. Svidde av litt penger der, selv om prisene var latterlig billige. Har blitt mye mer shopping enn planlagt, fint for klesskapet, men ikke så bra for lommeboka ;) Kommer tilbake til shopping fangsten. Nå skal siste kveld nytes.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Love Bershka!

Ladybird sa...

I am getting there as well ;)