Sider

17.02.2008

Masterpiece




Photos: Maxfactor, handbag
Jeg har vært litt skeptisk til disse maskarabørstene i gummi. Det er jeg sikkert ikke den eneste som har vært. Jakten på den perfekte maskara dreier seg på mange måter om børsten. Uansett hvor god maskara du har, så hjelper det ikke med en umulig børste. Men nysgjerrig som jeg er, måtte jeg jo prøve en slik gummi- eller plastbørste. Valget falt på Masterpiece fra Maxfactor. Jeg er av typen som gjerne leser en test av et produkt hvis jeg er usikker, og denne kom godt ut i de fleste tester. Så da ble det Masterpiece på meg. Og jeg ble overrasket, positivt overrasket. For den var faktisk utrolig god. Den klumper ikke, vippene blir lange og definerte, men fortsatt naturlige. Jeg liker den jeg. Den anbefaler jeg faktisk.
-----------------------------------------
I have been a skeptic for a while. But now I let the curiousity win, and bought one of these mascaras with a rubber brush. I picked Masterpiece from Maxfactor. And I have to say, it is quite genious actually. The lashes turns out long, seperate and still naturally looking. Give it a try!

6 kommentarer :

Marte sa...

Den er faktisk ikke så verst nei:) var skeptisk jeg også, men sannelig var det god:)

Ladybird sa...

Rart med det, hvor skeptisk man skal bli til disse plastikkbørstene...jeg er dog ikke helt overbevisste om de som det nesten ikke er tagger på...hvis du skjønner hvilke jeg mener :)

Marte sa...

ja, de ja.. Nei, de er ikke gode..har prøvd i hvert fall prøvd en,tror det også var maybelline? Den var ikke så bra!

Marte sa...

^ overse den også'n;) masterpiece er jo maxfactor;) men den jeg prøvde var maybelline,sjekket nå;)

Ladybird sa...

He he he...jeg skal overse den ;) Men da vet jeg også at jeg skal overse de plastbørstene som det nesten ikke er tagger på... ;)

Marte sa...

Hehe, good;) Gjør det;)