Sider

29.11.2009

Eastern railway



Photos: ladybird
Jo mer tid jeg bruker i ØstEuropa, jo mer fascinert blir jeg. I helgen satt jeg inne på en togstasjon i Jürmala og ventet på toget som skulle ta meg tilbake til Riga. Arkitektur og interiør i øst er veldig fascinerende. Som denne togstasjonen. Kubistisk, mørkt, tungt og med masse struktur og dybde. Fascinerende.
Eastern Europe is intriguing. I shot these pics in a small railwaystation in a small Latvian city called Jürmala. Geometric angles, differnt dimensional effects, the darkness, the heavy bold furniture. How fascinating.

6 kommentarer :

*SNYdesign sa...

Oj, spennende! I øst er det mange overraskelser på arkitekturplanet. Deilig!

Anonym sa...

Hei. Ser du er en del i Riga, skal selv dit til søndag og være et par dager. Hvor vil du anbefale shopping, restauranter og spa?

Maria sa...

SV; Takk takk! :)

Hjertebarn sa...

SV: Ja, jeg kjøpte den i forrige uke, og jeg er blitt veldig glad i den allerede. Jeg elsker alt med hjerter på! :)
Jeg så at det var mange av oss som har kjøpt den, men på grunn av at den er så fin, så får vi bare tåle det! :D

Jeg blir alltid så misunnelig når jeg ser at du er ute å reise igjen!

HEI! sa...

Jürmala! hahahah, for et navn!

Ladybird sa...

*snydesign: det er absolutt et sted å la seg fascinere av ulike byggstiler, varierende arkitektur og kreativt interiør ;)

Anonym: jeg får nesten daglige spørsmål om det, så jeg har samlet det mest grunnleggende i et innlegg som heter Riga-My Way. Du kan søke på det øverst i venstre hjørne på bloggen ;)

Hjertebarn: Og enda flere blir det nok ;)

Vilde: he he he :)