Sider

23.11.2009

Ready to wear


Photos: Style, custmized using Picasa
Denne grå lekre saken fra MaxAzria sin S/S 2009 kollekjson er i dette øyeblikk på vei hjem til meg. Den er stram og sensuell på samme tid. Jeg ligger det tunge fallet i materialet som gjør at den sitter perfekt og den åpne ryggen. Jepp, denne kan jeg bli glad i!
I got myself this dress. Isn't it gorgeous with its long sleeves, draped material and soft grey color? I aalso have the most amazing open back. I am pretty sure this is love.

6 kommentarer :

Anonym sa...

Fantastisk flott kjole! lurer litt på om jeg også skal skaffe meg den.. Hvor har du best. den fra? milla

AX80 sa...

Sometimes, you don't need to show a love of skin to show sensuality. That's key.

Maria sa...

Ah, den er helt NYDELIG.

Ladybird sa...

Anonym: Jeg fikk tak i den på Ebay, veldig fornøyd med den altså ;)

AX80: I love minidresses with long sleeves, it's soooo much better. It would look tacky showing that much legs and that open back. I soo agree :)

Camilla sa...

Den er nydelig. Ett supert kjøp der altså.

Ladybird sa...

Camilla: Den skal jeg nok bli veldig glad i ja :)