Sider

29.03.2012

280312

Photos: ladybird
En frøken på farten kan ikke alltid levere den bildekvaliteten hun gjerne ønsker, jeg tenker at et antrekk er bedre enn intet antrekk. Dette er den andre dagen jeg går med bare legger her nede, det er nemlig ikke så varmt enda - mer som en sen norsk vår.

Kjole og strikkegenser fra Zara, ballerinasko fra en lokal skosjappe og veske fra Mulberry. Enkelt og greit. 

Jeg er en stor tilhenger av å finne kombinasjoner som gjør at jeg kan bruke sommerkjolene året rundt, da er strikkeplagg, strømpebukser og lag på lag ideelt. I gåt holdt det med strikk.

I love wearing my summerdresses all year around. Combines with knit, stockings and layers they can addapt to any season. The weather is quite good these days, so a knitted jumper is all I need.
Jumper and dress from Zara, ballerinas from a local store, handbag from Mulberry.

4 kommentarer :

Vibeke sa...

FOR en fin kjole!! Her er det også bare legger, 2. dagen på rad ;)

HerBerryness sa...

Jeg ELSKER dette antrekket! Leo på leo er jo genialt!

Vibbis sa...

Fint antrekk : )

Ladybird sa...

Vibeke: åhhhh...det er så deilig med bare legger! det er min tredje dag med bare legger nå, og jeg digger det! ;))

herBerryness: Takk takk skjønne deg! Litt ivrig på å bruke det lettere kjolene, så da får vi kombinere med noe varmt ;)

Vibbis: tusen takk :)