Sider

16.06.2012

Lashes for one night

Photo: ladybird
For noen helger siden var jeg hjemme i Norge for å feire et bryllup. Min søte niese satte på meg vipper for anledningen. Siden jeg er litt redd for å ødelegge mine egne vipper så brukte hun et skånsomt lim som passer fint for spesielle anledninger. Vippene sitter ikke så lenge, men de skader heller ikke dine egne. man blir jo litt hekta...så nå har jeg lyst på mer langvarig vippe extension...

A couple of weeks ago I was in Norway to celebrate a wedding. My cute niece gave my lash extension for one night. I loved the look....now I want a more permanent solution!

1 kommentar :

Anne-Marie sa...

Neeeeeeeei.... Anbefaler ikke permanente vipper. Det vil si - du vil se super lekker ut i 2, kanskje 3 måneder. Men du aner ikke hvor mye det sliter på dine egene. Så med mindre du vil gjøre dette "resten av livet" så styr unna. Mine vipper brukte neste 3 mnd på å vokse ut og se normale ut etterpå....
Men kan jo hende det er andre som har bedre erfaringer enn meg...