Sider

26.10.2013

De feminine rutene

Photos: Harpers Bazaar, M Street Style, Büro247, FashionMagazine, AndyHeart, StyleCarrot
Rutene og grungen har fått en oppblomstring denne sesongen. Ruter er noe som forøvrig funker veldig bra på høsten, så det er lett å forstå at mange har kastet seg over trenden. Men som det er med mange trender, de kan bli litt overeksponert på blogger, i magasiner og i gatebildet, slik at man raskt går ganske trøtt på de. Jeg er litt trøtt på ruter og grunge, derfor velger jeg enn litt mer feminin variant av rutene i år. Fortsatt rå og litt rocka, men en tanke mer klassisk.

Plaids and grunge is one of the big trends this Fall. And with every trend there are a billion of street style pics, pics on blogs and in magazines. Of course that is great, but it also have a tendency to kill that trend for me. You just get tired. And this time I'll rather choose the less published feminine take on plaids. It suits me better. What's your take on plaids?

2 kommentarer :

Nanne sa...

Ruter er kjempefint - på andre :) Denne trenden kommer jeg nok bare til å beundre på avstand, jeg har aldri fått ruter til å funke på meg selv.

Ladybird sa...

Nanne: Og det er en fin ting det og, å innse at alt ikke passer for enn selv, men at man kan beundre det på andre! :-)