Sider

13.10.2014

Fat - en enkel måte å rydde opp hjemme





 Photos: Stylizmo, Recidence Magazine, House of Philia, Lovely Life
Jeg er på ingen måte minimalistisk, men jeg liker veldig godt at ting er organisert. Derfor elsker jeg fat og boller i ulike varianter. I gangen står det en liten bolle der man kan legge fra seg nøkler og annet småtteri man har i lommene, og i nesten hvert eneste rom i resten av leiligheten så bruker jeg fat til å rydde opp på flater. På kjøkkenbordet står et fat med blomster og lys, på kjøkkenbanken står en marmorfjøl med deilige krydder og oljer, på badet er smykker, duftlys og annet smånips samlet på et flat. En super måte å skape litt orden i ting som ellers ville sett litt rotete ut. 
Nå er ikke disse bildene fra mitt hjem, men jeg bruker de gjerne som inpirasjon når jeg skal organisere litt hjemme.


Ingen kommentarer :