Sider

04.10.2014

On my Followlist: Sania Claus Demina


Da jeg så dette bildet på Gina Tricot sin instagramkonto, så ble jeg først veldig fascinert av klærne til frøkna på bildet. Den toppen over en hvit, klassisk skjorte. Kombinert med sorte jeans som de fleste har i skapet og noen fine pumps. Det fungerte bare så veldig godt! På en rocka, avslappet og classy måte. Akkurat slik jeg kan like det. Og jeg elsker å komme over damer som inspirerer og får meg til å tenke nytt, så jeg sjekket ut både instagrammen og bloggen til frøken Sania Claus Demina. One to follow, peeps!

Jeg er stadig på jakt etter gode, inspirerende bloggere. Blogger som ikke er for styrt av markedskreftene, men blogger der en personlig stil skinner igjennom. Dessverre synes jeg det lir færre og færre av nettopp det - hyl ut hvis du har noen gode tips!

Ingen kommentarer :