Sider

07.05.2007

Tiny taste


Antipasta og en frisk peppermynte daiquiri er en fin avslutning på en bra dag, ekstra fiffig når det inntas 26 etasjer over Riga by.

En av utstillingsvinduene på shoppingsenteret Galerija.

Origo, stort handlesenter også inneholdende et stort kinokompleks.

Velkommen til Riga

Av en eller annen merkelig grunn var de fleste kjøretøy i denne klassen heavy dekorert. Gjerne med dyremønster, nakne damer eller noe annet festlig...

Our shadowside of Riga

Kjærestepar sette på en hengelås på denne brua, hvis forholdet skjærer seg klippes hengelåsen av og kastes i elva.

En fancysnancy butikk i en av Rigas sidegater. Selger Dolce&Gabbana, Cavalli...for en gangs skyld hadde de et greit utstillingsvindu. Denne butikken ser som regel mer ut som et rotete loppemarked enn noe annet.

Photos: Ladybird
Hva er vel østeuropa uten en Lada..

Vel hjemme gir jeg dere en liten smakebit av Riga.

6 kommentarer :

Zava sa...

Den grønne mint daiquiry`n har blitt tradisjon har jeg skjønt :) Så knallgod ut, så jeg kan forstå det.

The Fashion Economist sa...

Regner med at Daiquiri-bildet var fra Skyline Bar? Bodde på det hotellet da jeg var der:)

Randi og Vegard sa...

Koste meg masse meg deg der!

Ladybird sa...

Mint Daiquiry'n er virkelig en slager Zava snuppa! Den anbefales på det sterkeste ;)

Ladybird sa...

Stemmer the Fashion Economist! Du prøvde vel noen drinker der du og? Må alltid ta en drink der når jeg er i Riga ;)

Ladybird sa...

Riga var knall Vegard!:)