Sider

03.02.2008

i love books




Photo: ladybird
Jeg er så glad i bøker. Spesielt store, tykke, tunge bøker med masse flotte bilder. Elsker foto-, design-, arkitektur-, kunst- og motebøker. Kan tilbringe lang tid i gode bokhandler, bare titte gjennom bøkene og gå rundt å titte på titler, omslag og innhold. Dessuten er bøker så fantastisk som dekorasjon. Store bokhyller, som gjerne dekker hele vegger, er en favoritt hos meg. Kjøpte meg to bøker da jeg besøkte kjæresten i Riga i helgen. "The Visual Dictionary of Fashion Design" og "TeenPeople Style Guide". Herlig å sitte å kose seg med slike bøker. Den visuelle ordnoken var veldig smart, da bilder ofte forklarer mer enn tusen ord. Jeg fikk noen helt fantastiske bøker av kjæresten min på bursdagen min. Den ene var en fantastisk fotobok med pressebilder. Jeg elsker bøker.
---------------------------------------------------
I love books. Ecpecially big, heavy books with fantastic photos or art. I can spend hours in a good bookstore. I bought these two books this weekend. "The Visual Dictionary of Fashion Design" and "TeenPeople Style Guide". Bought them in Riga, visiting my amazing boyfriend.

Ingen kommentarer :