Sider

19.09.2008

Pakke fra Beautybasket


Photos: Glo Minerals, Beautybasket
I postkassen i dag lå det en pakke fra Beautybasket. Det er på tide å teste Glo Minerals sin pudderbørste. Den skal visstnok være fin å bruke til både pudder, løs foundation og solpudder. Gleder meg til å teste den ut. Jeg har en fin mix av dyre og billige børster i samlingen min, så det blir spennende å se om jeg liker denne. Er veldig glad i Glo Minerals fra før, så det lover bra. Kommer tilbake med en anmeldelse når jeg har fått testet den litt.
-------------------------------------------
I got this big powderbrush from Glo Minerals today. I am testing it out and writing a review for the site Beautybasket. Looking forward to putting this brush on the test. I allready have a funny mix of cheap and expensive brushes in my makeup bag, so I am looking forward to see how this one works out. You'll read my review in some days.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Gleder meg til anmeldelsen for den har jeg lurt litt på:)

Ladybird sa...

9cko: anmeldelsen kommer snart...men du må smøre deg med litt tålmodighet, jeg vil teste den litt mer først ;)