Sider

05.12.2009

041209




Photos: ladybird
Champagne i går kveld, rødvin i kveld. Kjole og høye hæler i går, baggy jeans i dag. Jeg gleder meg til en koslig kveld med hyggelig selskap og skravling over noen glass rødvin.
Kjole fra H&M trend
Blondestrømpebukse fra H&M
Veske fra Sonia Rykiel
Støvletter fra Bianco Footwear
Armbånd fra Mango, Accessorize og en liten butikk i Riga.
Dress from H&M Trend, lace stockings from H&M, handbag from Sonia Rykiel, boots from Bianco Footwear and bracelets from Mango, Accessorize and a small boutique in Riga.

12 kommentarer :

blabla sa...

Your outfit looks great!

Lise sa...

Gorgeous as always;)

Jeanette sa...

Snerten frøken og virkelig lekre støvletter! me want! ;-)

Marte sa...

Leekkert! :)

momoiro-chan sa...

Kjempefint outfit :D

Inger sa...

supernice!!! kikket på de støvlettene men jeg er 1.80 uten hæler så den platåen ble litt drøy for meg:/

Rock'n Roll Ballerina sa...

Love your outfit! Likte at du brøt det svarte opp med leopard clutchen. So cool:)

Ladybird sa...

Takk sneller :) Er du 1.80? Det hadde jeg aldri gjettet, ville tippet du var på samme høyde som meg, cirka 1.72. Hmmm...rart hvordan man ser for seg noen annerledes enne de er :)

Mina sa...

fabolous! de støvlettene er såååååååååå fine!!!

Ladybird sa...

Mina: i knooow ;) Digger de!

Anonym sa...

Mne ochenj nravica. Mozna.........

Ladybird sa...

:)